donderdag 17 september 2009

Ding 13

Eindelijk ben ik dan terecht gekomen bij "onze wiki".
De 23onderwijsdingen wiki, eerst had ik alles verkeerd getyped.
Een tijdje laten bezinken tot ik eindelijk er achter kwam dat ik de gebruikersnaam en wachtwoord niet letterlijk over moetst nemen
Ik heb gelijk maar een berichtje achter gelaten bij frans.
Maar wat zijn er veel "wiki's" maar goed dat de meeste afgeschermd zijn.
Het zal inderdaad wel een mooie manier zijn om met elkaar iets voor te bereiden.
Op school gebruiken wij it's learning om met de leerlingen samen tewerken.
Ik heb er een beetje rond gekeken maar om echt te willen weten hoe het werkt
moet je met anderen iets opzetten.

1 opmerking:

  1. Afgeschermde wiki's? Gaat dat niet een beetje tegen het principe in van samen iets maken?

    De concurrentie met een ELO is binnen een school inderdaad vrij groot.

    Trouwens, als je een woord of zinsdeel selecteert en dan op het wereldbolletje met open schakeltje ervoor klikt, dan kun je daar de URL invoeren en heb je van je geselecteerde woord een hyperlink gemaakt. Probeer maar eens bij je volgende ding.

    BeantwoordenVerwijderen