dinsdag 23 juni 2009

Ding 11


Sociale netwerken

Op Hyves naar onze school gekeken, van de 1250 leerlingen zijn er 790
lid van hyves hoe actief of ze zijn kan ik niet bekijken.
Onze dochters zijn ook op Hyves, maar ik denk dat de echte hype alweer over is.
Ik probeer bij linkedln, facebook, Ning en Hyves met cursusaccounts op de site's te komen
maar ik ben denk ik al te laat want het lukt niet.
Klik ik naar Orkut, dan hoef ik alleen nog maar mijn geboortejaar intevullen alles weten ze al van mij, heb ik niet gedaan.
Zelf heb ik niet zoveel behoefte aan het melden van mijn dagelijkse bezigheden op hyves en facebook.

Voor docenten hebben wij natuurlijk op school de elo om leeringen te informeren over lesstof
als docent hoef je niet op Hyves om de leerling iets te vertellen.





1 opmerking:

  1. Hyves is ook niet mijn ding. Ik denk dat de hype nog niet over is. Hoewel twitteren ook in opkomst is. Via Hyves kun je wel veel privacy gevoelige informatie vinden van je 'vrienden'. Voor school zou ik zo ook niet weten wat je met Hyves zou moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen