maandag 13 april 2009

Ding 2

Na een lang paasweekend aan het water ben ik begonnen met mijn huiswerk.
Ik heb een aantal blogs gelezen en bekeken.
Veel zijn alleen voor de vakdocent.
Ook wordt er gesproken over spelletjes die goed te gebruiken zijn voor bij het leren.
Voor mij als mediathecaris is dit weer moeilijk te controleren of dit de opdracht is van de docent, want een spelletje spelen mogen de leerlingen niet, zo zie je maar ook daar leren ze van.
Elo wordt bij ons op school al gebruikt.

1 opmerking:

  1. Het valt niet mee na een lang weekend met mooi weer wat te doen met de 23 dingen. Ik lees dat je een aantal blogs hebt bekeken. Het zou leuk zijn als je iets uit een blog of site citeert, of wilt laten zien dat je ergens geweest bent, je de betreffende link in jou bericht plakt. Leuk dat je een spelletje kunt doen op jouw blog.

    BeantwoordenVerwijderen